بسیاری از افراد میخواهند علاوه بر تغییر دکوراسیون منزل یک اقدام نوسازی نیز در فضای داخلی سرویس های بهداشتی انجام دهند. اغلب کارشناسان این حوزه معمولا اولین قدم را اصلاح بافت کف با استفاده از کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی میدانند. نمونه های گسترده ای همچون کفپوش اپوکسی کارگاه تولیدی صنعتی، کفپوش اپوکسی پارکینگ و غیره برای آن وجود دارد. حتی شما میتوانید آنها را برای نوسازی منزل خود نیز مورد استفاده قرار دهید.

طرح های سه بعدی به عنوان یک تکنیک جدید و منحصر به فرد همراه با این پوشش های زیبا اجرا می شوند. اینکه این کفپوش ها دقیقا چه هستند و چه ویژگی هایی دارند در ادامه مقاله موضوع اصلی ما می باشد. از طرفی بطور کامل روند اجرایی این کفپوش ها را نیز شرح می دهیم. پس به ادامه مقاله توجه فرمائید.

کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی سه بعدی چیست؟

عبارت سه بعدی همراه کفپوش اپوکسی به این معنا است که پس از تکمیل نصب و اجرای کفپوش ها شما یک تصویر سه بعدی با عمق بالا را در کف سازه خواهید دید. این تصاویر همراه با رزین کفپوش اپوکسی شفاف بسیار با کیفیت و زیبا خواهند بود. معمولا این تصاویر سه بعدی می توانند از نوع فانتزی یا حتی نمونه های سفارشی باشند. بسیاری از کارشناسان اجرایی به واسطه ایده پردازی هایی که دارند میتوانند جذاب ترین و هیجان انگیزترین کفپوش ها را با این تصاویر بوجود آورند.

به دلیل طرح های بسیار زیاد و متنوع شما باید آلبوم های آن را به طور کامل ببینید تا بر اساس سلیقه ای که دارید به انتخاب کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی سه بعدی بپردازید. به دلیل نفوذناپذیری در محیط های مرطوب نیز قابل استفاده می باشند. حالا که میتوانید پروژه های رنگ اپوکسی کاشی را نیز برای سرویسهای که دارای دیوارهای کاشی شده هستند جهت عایق کاری و پنهان کردن بافت های آسیب دیده استفاده کنید.

کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی سه بعدی چیست؟

مزیتها و ویژگی های کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی

کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی آن هم از نوع سه بعدی امتیازات بسیار ویژه ای را دارد که مهمترین آن ایجاد یک نمای زیبا، خاص و مدرن میباشد. اما مزیت ها و ویژگی های دیگری نیز دارند که مهمترین آنها به شرح ذیل می باشد:

  • این کفپوش ها امکان شستشو و نظافت دارند بنابراین اگر لک های زیادی را در کف سرویس می بینید حتی با مواد شوینده نیز آسیبی به این کفپوش ها وارد نمی شود.
  • رشد قارچ ها، کپک ها و تکثیر میکروب ها در سرویس های بهداشتی کاملا متوقف خواهد شد و شما میتوانید یک محیط تمیز و پاک را داشته باشید.
  • به دلیل بدون درز بودن کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی تا حدودی میتوانند به عنوان یک عایق نیز عمل کنند و از بافت های عمقی و زیرین سازه حفاظت کنند.
  • این کفپوش ها با استفاده از ابزارهای ساده ای همچون غلتک ها و کاردک ماله ها به راحتی قابل اجرا هستند. بنابراین شما در کمترین زمان می توانید یک سرویس بهداشتی زیبا با کفپوش کاملا نوسازی شده را داشته باشید.
  • نسبت به دیگر پروژه های نوسازی مانند تعویض سرامیک های آسیب دیده و غیره، از هزینه پایین تری برخوردار می باشند و بودجه شما نیز صرفه جویی خواهد شد.
  • کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی میتواند بر روی سرامیک ها و کاشی هایی که لعاب آنها با دستگاه های ماشینی جدا شده اند اجرا شوند. پس حتما باید برای افزایش چسبندگی و پایداری کفپوش اپوکسی پلی آمین این لعابهای سرامیک ها تا حدودی برداشته شوند.

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی سه بعدی

برای اجرای کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی سه بعدی شما باید چندین مرحله مهم را دنبال کنید. معمولا عوامل اجرایی مراحل ذیل را بطور کامل انجام میدهند.

  • زیرسازی اولیه

از آنجایی که سرویس های بهداشتی به دلیل برخورد مکرر با سیالات در معرض آسیب قرار دارند حتما باید قبل از آنکه پوشش های اپوکسی در کف سازه اجرا شوند یک زیرسازی نظیر پر کردن خوردگی های عمیق، انجام درزگیری و بطور کلی هموار کردن سطح انجام شود. با این کار عملکرد اصلی پوشش های رویه نظیر پرایمر، لایه تصویر و همچنین پوشش رویه ایده آل خواهند بود و پایداری بیشتری را از خود نشان میدهند.

  • لعاب برداری سرامیک

پس از آنکه بافت های آسیب دیده عمیق در کناره ها و درز ها با مصالح مخصوص پر شدند معمولا لعاب سرامیک ها با دستگاه های مخصوص برداشته میشوند. این کار میتواند با انجام خط و خش های جزئی و مکرر صورت گیرد. اصولا لعابهای سرامیکها میزان چسبندگی کفپوش اپوکسی را کاهش میدهند و پایداری آنها نیز از بین میرود. زمانی که این لعاب ها برداشته می شوند یک سطح زبر و خشن ایجاد میشود که دقیقا همین سطح سبب چسبندگی خواهد شد.

  • اعمال لایه پرایمر

پرایمرها میتوانند یک سطح صاف و ایده آلی را بوجود آورند. از آنجایی که روی سرامیک ها مراحل زیرسازی انجام شده است این پرایمر به طور کامل میچسبد. غالبا پرایمر اپوکسی می تواند میزان مصرف پوشش های رویه را در پروژه های کفپوش در محیطهای صنعتی کاهش دهد. اما در ارتباط با پروژه اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی محافظت خوبی از لایه تصویر و جلوگیری از آسیب به آن انجام خواهد داد. البته در مواردی بعد از پرایمر نیز برای پایداری بیشتر یک لایه اپوکسی میانی اعمال خواهد شد و سپس مراحل بعدی دنبال میشود.

  • اجرای لایه تصویر سه بعدی

تصاویر سه بعدی پس از آنکه پرایمرها اجرا شده اند روی کف سازه قرار می گیرد. این تصاویر باید کاملا تراز و بدون چروک شدگی و انحراف نصب شوند تا نتیجه نهایی منظره خوبی را نشان دهد. همانطور که گفته شد شما میتوانید براساس سلیقه خود به انتخاب تصویر سه بعدی مورد نظر بپردازید. این تصاویر در زیر لایه اپوکسی که در نهایت اجرا میشود قرار می گیرند و در تماس با رطوبت نخواهند بود.

  • پوشش شفاف رویه

یک لایه شفاف که از لحاظ نمای ظاهری بیرنگ است بر روی تصویر قرار میگیرد. این لایه میدان دید بسیار قوی و عمق تصویر را افزایش میدهد و شما میتوانید یک ظاهر سه بعدی ارتقاء یافته را ببینید. اهمیت پوشش به قدری بالا است که تکمیل پروژه منوط به اجرای آن می باشد. این پوشش ها آسیبی را به تصویر وارد نمیکنند و پس از اجرا و خشک شدن کامل کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی سبب جذابیت هرچه بیشتر آن میشود.

مزیتها و ویژگی های کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی

شرکت فارکوهلدینگ مجری انواع کفپوش سه بعدی در منازل

کفپوش های سه بعدی علاوه بر پروژه های دیگر در شرکت فارکوهلدینگ به عنوان پر تقاضاترین کفپوش در منازل مشتریان اجرا میشود. تامین مواد اولیه همچون پرایمرها، رزین های اپوکسی و غیره همگی توسط این شرکت انجام خواهد شد و شما می توانید در سریع ترین زمان یک سرویس بهداشتی زیبا و نوسازی شده را تحویل بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود با ما در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط