کفپوش اپوکسی یک نوع کفپوش ساختمانی است که از ترکیب رزین و هاردنر ساخته می شود و می تواند کارایی خوبی برای اجرا در کف داشته باشد. این کفپوش ها بدون هیچ درزی در کف زمین اجرا می گردد و با ساختار مستحکم و مقاوم، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهند. کفپوش اپوکسی برای منزل، یک نوع کفپوش مقاوم و زیبا است که می تواند برای کف سازی منزل و به جای استفاده از سرامیک و پارکت مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه مقاله ضمن معرفی کفپوش اپوکسی برای خانه، مزایای استفاده از این کفپوش ها را به شما توضیح می دهیم.

کفپوش اپوکسی برای منزل چیست؟

کفپوش اپوکسی از ترکیب رزین و هاردنر ساخته شده و می تواند پس از آماده سازی کف و تمیزکاری آن، اجرا شود. این کفپوش ها قابلیت اجرا در رنگ ها و مدل های مختلف دارند. می توان آن ها را جایگزین کفپوش های روتین در منزل کرد و با قیمت مقرون به صرفه تر، یک کفپوش مقاوم به رطوبت و زیبا را اجرا نمود.

کفپوش اپوکسی برای منزل نیز قابل استفاده است. می توان این کفپوش ها را به صورت پرتقالی برای کاهش لغزش کف زمین نیز اجرا کرد. کفپوش های اپوکسی برای منزل ماندگارند، ولی باید برای اجرای آن ها به جلوه بصری که دارند توجه بسیار زیادی شود. در واقع برخلاف محیط های صنعتی که با کفپوش اپوکسی ساده طراحی می شوند، در خانه های مسکونی باید از کفپوش های طرح دار استفاده گردد.

کفپوش اپوکسی برای منزل

کفپوش اپوکسی برای منزل چه مزایایی دارد؟

استفاده از کفپوش اپوکسی برای منزل می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد. اگرچه کفپوش های دیگری مانند پارکت، سرامیک، سنگ و … برای اجرا در کف وجود دارند؛ اما کفپوش اپوکسی به دلیل داشتن ساختار مقاوم، عملکرد عالی و جذابیت زیاد می تواند برای اجرا در منزل مزیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

1- قابل اجرا در طرح ها و رنگ های مختلف

کفپوش اپوکسی برای منزل در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است. می توانید این کفپوش ها را با ظاهر جذاب در منزل اجرا کنید. بسته به هنر و تخصص فرد مجری، می توان این کفپوش ها را با ظاهر مدرن یا کلاسیک اجرا کرد. امکان اجرای این کفپوش ها با طرح سنگ، طرح های سه بعدی دریا، طرح چوب و هر طرح دیگری وجود دارد. رنگ بندی کفپوش های اپوکسی نیز بسیار زیاد است و این یعنی اینکه می توان بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی، بهترین رنگ را برای این کفپوش ها در نظر گرفت.

2- نگهداری بسیار ساده

نگهداری از کفپوش اپوکسی اجرا شده در منزل بسیار ساده است. مزیت کفپوش اپوکسی برای منزل این است که گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و در اثر گذر زمان کدر نخواهد شد. هر زمانی هم که کفپوش کثیف شد، می توان با یک سری مواد شوینده ساده کفپوش را تمیز کرد و از زیبایی آن نهایت لذت را برد. کفپوش های اپوکسی لکه به خودشان جذب نمی کنند. به همین خاطر در اکثر مواقع احساس می کنید که تمیز هستند.

کفپوش اپوکسی برای منزل چه مزایایی دارد؟

3- قابلیت اجرا بدون درز

کفپوش اپوکسی می تواند بدون نیاز به اجرای درز مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این کفپوش دارای ساختاری مشابه با رنگ می باشند که می توان آن ها را با غلتک های مختلف روی سطح کفپوش اجرا کرد. از این رو در مقایسه با کفپوش های تایلی که نیاز به پر کردن درز با مواد خاص مانند ملات دارند، مزیت های بسیار زیادی خواهد داشت. این موضوع ماندگاری و بهداشتی بودن این کفپوش ها را افزایش می دهد.

4- دارای ساختار ضد رطوبت و مقاوم

ساختار ضد رطوبت و مقاوم کفپوش اپوکسی برای منزل باعث شده تا بتوان این کفپوش ها را برای محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام نیز مورد استفاده قرار داد. در واقع عدم جذب رطوبت توسط این کفپوش ها باعث می شود تا آن ها خاصیت ضد قارچ و ضد باکتریال پیدا کنند. از این رو در محیط های بهداشتی منزل مانند سرویس بهداشتی، اجرای آن ها بسیار ایمن خواهد بود و از گسترش بیماری های مختلف نیز جلوگیری می کند.

5- طول عمر بالا

طول عمر کفپوش اپوکسی بسیار بالا است. به ویژه اگر از بهترین مواد اولیه برای ساخت این کفپوش ها در منزل استفاده گردد. عمر مفید کفپوش اپوکسی بسته به نحوه نگهداری متفاوت است؛ اما آن چیزی که بدیهی این است که این کفپوش ها به دلیل نگهداری ساده و حساسیت پایین در برابر مواد شیمیایی و رطوبت، می توانند بیشتر از سرامیک، پارکت و سایر کفپوش ها عمر مفید داشته باشند. این در حالی است که ظاهر جذاب این کفپوش ها، از بین نخواهد رفت.

قیمت کفپوش اپوکسی برای منزل

قیمت کفپوش اپوکسی برای منزل

قیمت کفپوش اپوکسی برای منزل وابسته به فاکتورهای بسیار متنوعی است که از جمله آن ها می توان به نوع کفپوش اپوکسی انتخاب شده، مواد اولیه خریداری شده، متراژ منزل و … اشاره کرد. بدیهی است که نحوه طراحی و اجرای کفپوش های اپوکسی نیز می توانند روی قیمت تاثیرگذار باشند. به طوری که قیمت اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی بیشتر از قیمت کفپوش اپوکسی معمولی می باشد. به طور کلی، قیمت این کفپوش ها بر اساس هر متر مربع تعیین می شود. به دلیل اینکه متراژ کف هر خانه با خانه دیگر متفاوت است، باید ابتدا متراژ مشخص گردد و سپس بر اساس قیمت کفپوش های اپوکسی در طرح های دلخواه، قیمت این کفپوش ها تعیین شود.

اجرای انواع کفپوش اپوکسی در منزل با فارکوهلدینگ

فارکوهلدینگ یک شرکت تولید کننده مواد اولیه و کفپوش اپوکسی است که بهترین محصولات را وارد بازار کشور ایران می کند. تیم متخصص این شرکت از بهترین متریال اولیه برای ساخت کفپوش های اپوکسی استفاده می کنند تا از نظر دوام و عملکرد این کفپوش ها نهایت لذت را ببرید. می توانید برای اجرای انواع کفپوش اپوکسی در منزل، از این شرکت و مواد اولیه تولید شده توسط آن کمک بگیرید و از ماندگاری و دوام بالای این کفپوش ها لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط