یکی از محیط‌های بسیار حساس و دارای شرایط خاص برای اجرای کفپوش، سردخانه است. در محیط‌های سردخانه، دمای کاری بسیار کاهش پیدا می‌کند که این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی برخی از انواع کفپوش‌های استفاده شده در سردخانه داشته باشد. انتخاب یک کفپوش مناسب که قدرت بالایی در برابر یخ زدگی داشته باشد و به راحتی صدمه نبیند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باید حتما به آن توجه داشته باشید. کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی یکی از پرفروش‌ترین انواع کفپوش‌های اپوکسی است که ضمن داشتن دوام بسیار بالا، از عملکرد بسیار خوبی نیز برخوردار است. می‌توان این کفپوش را در محیط‌های صنعتی با دمای کاری پایین مورد استفاده قرار داد.

کفپوش سردخانه صنعتی و ویژگی‌های آن

در سردخانه‌های صنعتی نیاز به نگهداری از مواد اولیه و محصولاتی است که برای دوام خود نیاز به دمای پایین دارند. همه تجهیزاتی که در سردخانه استفاده می‌شوند، باید قدرت تحمل دمای پایین را داشته باشند. کفپوش سردخانه صنعتی نیز از جمله این کفپوش‌ها است که فقط در صورت داشتن قدرت تحمل در برابر تغییرات دمایی، قابل اجرا در سردخانه‌های صنعتی می‌باشد.

کفپوش‌های سردخانه صنعتی باید ضد لغزش باشند. در برابر تغییرات دمایی مقاومت کنند. به راحتی ترک نخورند و آسیب نبینند. قدرت تحمل بالایی در برابر فشار و وزن‌های سنگین داشته باشند و در عین حال بتوانند در برابر رطوبت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند. قابل شستشو بودن این کفپوش‌ها نیز عامل مهمی برای انتخاب آن‌ها، به ویژه در محیط‌های صنعتی است که نیاز به رعایت بهداشت و  آنتی باکتریال بودن است.

چرا کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی انتخاب خوبی است؟

چرا کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی انتخاب خوبی است؟

کفپوش اپوکسی یک نوع کفپوش دو جزئی است که از ترکیب رزین و هاردنر با یکدیگر تشکیل می‌شود و می‌تواند برای محیط‌های مختلفی استفاده شود. این کفپوش به واسطه انعطاف پذیری بالا برای اجرا، می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب برای اجرا در سردخانه‌های صنعتی تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های مهم و برتر این کفپوش نسبت به بسیاری از کفپوش‌های صنعتی دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت تحمل دمای پایین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای کفپوش سردخانه صنعتی به آن توجه داشت، قدرت تحمل دمای پایین است. در واقع این کفپوش‌ها باید در برابر تغییرات دمایی، مقاومت بالایی از خود نشان دهند و آسیب پذیری بالایی داشته باشند. کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی به دلیل اینکه قدرت تحمل دمای پایین را به بهترین شکل دارد، می‌تواند بدون ترک خوردگی و شکستگی در اثر قرارگیری در معرض دمای پایین در محیط استفاده شود. این ویژگی این کفپوش‌ها باعث شده تا آن‌ها به عنوان بهترین انتخاب برای محیط‌های صنعتی سردخانه محسوب شوند.

  • استحکام بسیار بالا و قدرت تحمل وزن‌های زیاد

کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی نوعی کفپوش مقاوم با استحکام بسیار بالا است. به همین خاطر است که می‌توان کفپوش اپوکسی پارکینگ را در پارکینگ‌هایی که نیاز به عبور و مرور ماشین‌های سنگین دارند، مورد استفاده قرار داد. کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی استحکام بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد و می‌تواند وزن‌های زیاد را به بهترین شکل تحمل کند. به دلیل اینکه ممکن است تجهیزات سنگین و زیادی در سردخانه صنعتی وجود داشته باشند، می‌توان با خیالی راحت به این کفپوش‌ها از نظر تحمل وزن اعتماد کرد.

  • ضد ضربه و خط و خش

رزین کفپوش اپوکسی به خوبی در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. در بسیاری از مواقع کفپوش‌ها قدرت بالایی در برابر ضربه و خط و خش ندارند. این موضوع باعث می‌شود تا عملا امکان اجرای آن‌ها به صورت ایمن در محیط‌هایی که نیاز به عبور و مرور افراد و جابجا کردن وسایلی مانند یخچال‌ها و تجهیزات قفسه‌ای است، وجود نداشته باشد. انتخاب کفپوش اپوکسی برای سردخانه صنعتی نه تنها باعث می‌شود تا دیگر نگرانی از بابت آسیب دیدگی کفپوش در برابر ضربه و خط و خش وجود نداشته باشد، بلکه می‌توان از صدمه دیدن این کفپوش‌ها نیز جلوگیری کرد.

  • ضد لغزندگی و ایمن

لغزنده بودن کفپوش در سردخانه باعث سر خوردن افراد در حین رفت و آمد در این محیط خواهد شد. به ویژه اینکه سرما معمولا لغزندگی این کفپوش‌ها را چندین برابر می‌کند. کفپوش اپوکسی سردخانه به خوبی می‌تواند قدرت بالایی در برابر لغزندگی داشته باشد. ایمنی بالای این کفپوش‌ها باعث شده تا امکان اجرای آن‌ها بدون هیچ دغدغه و مشکلی فراهم شود. این کفپوش به دلیل اینکه می‌تواند به صورت پوست مرغی اجرا شود، کاملا ضد لغزندگی است و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.

  • قابلیت شستشو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی، قابلیت شستشوی ایمن آن است. برخی از انواع کفپوش‌های سردخانه قابلیت شستشو ندارند و حتی اگر امکان شستشوی آن‌ها وجود داشته باشد، به دلیل وجود درز و سوراخ در این کفپوش‌ها، آب وارد آن‌ها شده و به راحتی یخ می‌زند. این موضوع باعث تخریب و شکستن کفپوش‌های سردخانه خواهد شد؛ اما کفپوش اپوکسی به دلیل اینکه به صورت بدون درز و سوراخ اجرا می‌شود، قابلیت شستشوی ایمن و بدون مشکل خواهد داشت.

کفپوش سردخانه صنعتی و ویژگی‌های آن

آیا کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی برای هر نوع سردخانه‌ای مناسب است؟

هر یک از سردخانه‌های موجود در کشور دمای کاری متفاوتی دارند. این موضوع باعث شده تا انتخاب کفپوش اپوکسی برای هر نوع سردخانه‌ای نیاز به توجه به دمای کاری سردخانه داشته باشد. با وجود اینکه کفپوش‌های اپوکسی می‌توانند دماهای پایین را به بهترین شکل تحمل کنند، اما آن‌ها قدرت بالایی برای تحمل دمای پایین‌تر از 5 درجه سانتی گراد نخواهند داشت. به همین خاطر، در صورتی که دمای سردخانه از 5 درجه سانتی گراد پایین‌تر است، باید حتما با متخصصان مشورت کنید و در صورت نیاز از کفپوش پلی یورتان استفاده نمایید.

فارکوهلدینگ؛ مجری و عرضه کننده انواع کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی

نیاز مردم به استفاده از کفپوش اپوکسی باعث شد تا کارخانه فارکوهلدینگ با بهره گیری از استانداردهای جهانی، بهترین این کفپوش‌ها را تولید و به بازار عرضه کند. در صورت نیاز به اجرای کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی، می‌توانید از فارکوهلدیتگ که تولید کننده و عرضه کننده این کفپوش‌ها است کمک بگیرید و بهترین این کفپوش‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای دریافت مشاوره جهت انتخاب بهترین کفپوش سردخانه، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط